Saturday 26 August 2017

City Forex Begränsad 146 Leadenhall Street London Ec3v 4qt


Välj bara vilka valutor du vill ha och ange beloppet i valutan eller i GBP, detta kommer att avrundas till närmaste valutanot. Fyll i ditt namn Kryssningskoden och avgångsdetaljer och sedan slutligen din bokningsreferens och avresedatum Kryssningskoden Och bokningsreferens bör finnas tillgänglig från din kryssningsbiljett eller bekräftelse. Observera att 4 klara arbetsdagar krävs för att säkerställa att valutan kan levereras till skeppet. Beställningar som är placerade senare än detta kan missa skeppets avgång. För att betala med kort måste du Använd dina Verifierade av Visa detaljer eller ditt Mastercard Säkra detaljer Om du inte har dessa inställningar kommer din order att avslås. För att betala via banköverföring, kontrollera att din bank stöder snabbare betalningar, eftersom annars kan din valuta försenas när vi inte skickar Tills överföringen har kommit med oss. Tryck sedan på Placera Order. City Forex Limitedpany namn City Forex Limited Företagsnummer 05140054 Företagstyp Privat begränsad med aktie Kapitalintroduktionsdatum 27 maj 2004. Typ av konton som registrerar fullständiga konton Senaste årliga avkastningen 27 maj 2016 Nästa årliga avkastning på grund av 10 juni 2017 Senaste årsredovisningen 31 okt 2015 Nästa årsredovisning 31 juli 2017.SIC 2003 6713 Verksamhet som hjälper till finansiell förmedling inte någon annanstans Classified. SIC 2007 6619 Övriga aktiviteter som hjälper till finansiella tjänster, med undantag för försäkringar och pensionsfinansiering. Registrerad adress 146 Leadenhall Street London EC3V 4QT United Kingdom. Trading adresser och telefonnummer Hitta kontaktuppgifter på fliken Locations Gå till Locations. City Forex Limited grundades Den 27 maj 2004 och har sitt säte i London Organisationens status är listad som Active Den har för närvarande två ledare Bolagets första styrelseledamöter var Mark Edward Brown, Richard James Burrows 20-49 personer är anställda i det här bolaget City Forex Limited Har inga dotterbolag. Det finns mycket mer att se. En plattform för alla dina teams. City Forex Ltd, 145-146, Leadenhall Gata, LONDON, EC3V 4QT Data om brittiska adresser och postnummer. Välj från ett av alternativen nedan. Den organisation som anges på den här adressen är min - jag vill lägga till mer information i den här listan. Organisationen är inte längre, men min är - Jag vill ersätta det med mina uppgifter istället Organisationen finns inte längre här - Jag vill ta bort den helt. Min verksamhet fungerar också här - Jag vill lägga till mina uppgifter till den här adressen. Ladda ner alla adresser under detta postnummer Ändra denna post eller ta äganderätten. Map Location. Streetview ungefärlig plats.

No comments:

Post a Comment